DOPRINOS INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA KVALITETU NASTAVE VJERONAUKE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v13i51.453Ključne riječi:
Kvalitet, informacijske tehnologije, nastava vjeronaukeSažetak
Pitanje kvaliteta je fundamentalno pitanje našeg vremena. S obzirom na obimnost upotrebe ovog pojma, teško je, pa i nemoguće, doći do jednoznačne definicije ovog pojma, pa ipak to nimalo ne umanjuje značaj ovog pojma i učestalost njegove upotrebe. Pri njegovom razumijevanju značajno nam pomažu koncepti kvaliteta, koji se mogu pratiti u sektoru edukacije. Informacijske tehnologije su integralni dio naših života, ali još uvijek ne i nastave. U ovom radu smo ispitali kvalitet klasičnog ex-katedra časa i kvalitet časa sa intenzivnim korištenjem IT-a i to iz po ocjeni učenika, kao najvažnijih korisnika nastave.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.