VREMENA KRIZE SU POTICAJNA ZA UMJETNIČKU PRAKSU I IZNALAŽENJE NOVIH IZRAZA

Intervju s dr. Aidom Abadžić-Hodžić

Autor(i)

  • Aida Abadžić-Hodžić
  • Samedin Kadić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i48.654

Ključne riječi:

Aida Abadžić-Hodžić, intervju

Sažetak

U ovom intervjuu dr. Aida Abadžić-Hodžić kontekstualizira grafiku u Bosni i Hercegovini unutar ukupnih kretanja u zemlji šezdesetih i sedamdesetih godina, ali i na cijeloj evropskoj likovnoj sceni. Šezdesete i sedamdesete godine 20. stoljeća predstavljaju jedan iznimno dinamičan period na društvenopolitičkoj i kulturnoj sceni Bosne i Hercegovine. Također, dr. Abadžić-Hodžić objašnjava temeljna značenja pojmova „moderno“ i „postmoderno“, tvrdeći da je „pluralizam postmoderne prerastao u normu koja dokida sve druge norme“. U okviru ovih odgovora zanimljivim se nadaje i promišljanje pojma „urbano“ koje je u našem lokalnom bosanskohercegovačkom kontekstu prilično ruinirano. Prije svega, riječ je o uništavanju specifičnih gradskih vrijednosti i načina življenja. Bosanskohercegovački gradovi bili su primjeri iznimno zanimljive sinteze raznorodnih graditeljskih epoha i imali su neke jedinstvene i vrlo privlačne karakteristike za teoriju i praksu evropskog graditeljstva. Novonastali odnosi moći najrazornije se manifestiraju upravo u tužnom, neplanskom, nezdravom i često ružnom izgledu naših, nekada lijepih, gradova.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Abadžić-Hodžić, A., & Kadić, S. (2022). VREMENA KRIZE SU POTICAJNA ZA UMJETNIČKU PRAKSU I IZNALAŽENJE NOVIH IZRAZA: Intervju s dr. Aidom Abadžić-Hodžić. Novi Muallim, 12(48), 114–118. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i48.654

Broj časopisa

Rubrika

INTERVJU

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 > >>